in ,

Hyundai, Interbrand’e göre değerini yüzde 18 artırdı

13 yıldır art arda marka değerini yükselten Hyundai, 20,4 milyar dolara ulaşarak en iyi 100 marka arasında 32’inci sıraya yerleşti.

Hyundai

Hyundai Motor Company, Interbrand’in ‘En İyi Global Markalar 2023’ sıralamasında marka değerini yüzde 18 artırarak dikkatleri üzerine çekti. 13 yıldır art arda marka değerini yükselten Hyundai, 20,4 milyar dolara ulaşarak en iyi 100 marka arasında 32’inci sıraya yerleşti. Bu başarıda Hyundai’nin elektrifikasyon hamleleri ve gelecekteki mobilite vizyonunun etkisi büyük oldu.

Otomotiv endüstrisinin elektrifikasyon devriminde çevik bir rol oynayan Hyundai, özellikle IONIQ 5 ve IONIQ 6 gibi retro-fütüristik elektrikli araç modelleriyle Amerika ve Avrupa pazarlarında önemli bir alternatif olarak öne çıkıyor.

2024’te daha büyük bir elektrikli SUV modeliyle pazar beklentilerini karşılamayı planlayan Hyundai, elektrifikasyon atağını sürdürmeyi hedefliyor. Ayrıca, Pony Coupe’nin tasarım ve ruhunu yansıtan N Vision 74 konseptiyle hidrojenle çalışan yüksek performanslı araçlar üzerinde de çalışmalarını sürdürüyor.

Exagate, Data World Paris fuarında yenilikçi veri merkezi çözümlerini tanıttı

Girişimcilik ve Teknoloji, “Tech Istanbul” Çatısı Altında Toplandı