Dünyaca ünlü havayolu şirketi Emirates, ileri teknoloji ve inovasyona verdiği önemle, yolcu hizmetlerini geliştirmek için “Tek Cihaz” adını verdiği yeni bir strateji başlattı. Bu kapsamda, 20 bin kabin ekibine, Emirates uygulamaları ile yapılandırılmış iPhone 13 veya iPad Air cihazları temin ediliyor.
Emirates, bu girişim için 32 milyon AED’den fazla yatırım yaparak bir yıl önce Apple cihazlarını sağlamaya başladı. Bugün itibarıyla 7.000’den fazla Emirates mürettebatı, global uçuş ağındaki 450 uçuşta iPhone kullanıyor. Önümüzdeki aylarda 5.000 kabin ekibi daha yeni uygulamalar ve özellikler içeren iPhone ve iPad alacak.
Emirates’in şirket içi Hizmet Sunumu ve BT ekipleri, kabin ekibinin kullanıcı deneyimini yenilemek ve yolculara Emirates’in beklentilerinin ötesinde hizmet sunmasını sağlamak için bir dizi uygulama geliştirdi. Bu özel uygulamalar arasında, Business Class’ta uçak içi yemek siparişi alma sürecini iyileştiren, kabin ekibinin her yolcunun profilini görmesine olanak tanıyan bir uygulama da yer alıyor. Başka bir uygulama ise kabin ekibinin en güncel bilgilere erişebilmesini sağlıyor.
Bu girişim aynı zamanda kabin ekibinin, dünya çapında 7/24 desteğe erişmelerini sağlayarak performans ve güvenlik standartlarını yükseltiyor. Emirates kabin ekibi, ayrıca iPhone’u kişisel kullanım amacıyla kullanabiliyor ve özel verileri de korunuyor.
Apple ürünleri, hızlı şarj, uzun pil ömrü gibi işlevselliklerle Emirates kabin ekibinin zorlu çalışma ortamını destekliyor. Ayrıca, Apple’ın güvenlik sistemi, yolcu ve kabin ekibi bilgilerini koruyor.
Bu yeni adım, Emirates’in hizmet kalitesini yükselterek, kabin ekibinin işlerini daha etkili ve verimli bir şekilde yapmasına olanak tanıyacak. Dubai’deki Emirates Genel Merkezi’nde bulunan kişisel deneyim alanında gerçekleştirilen tanıtım, kabin ekibine cihazların kullanımı hakkında ayrıntılı bilgiler verdi.