in

E-Ticaret Zirvesi, 28 Kasım’da Çırağan Sarayı’nda düzenlenecek

Pazarlama Türkiye, e-ticaret dünyasının stratejilerine ve trendlerine yakından bakacak yeni bir etkinliğe ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor.

E-Ticaret Zirvesi

Günümüzde tüketici alışkanlıklarını etkileyen dinamik yapı, e-ticaret dünyasında önemli değişimlere yol açıyor. Bu değişimlerin ışığında, e-ticaret sektöründeki baş aktörler, müşterilerle etkili iletişim ve sorunsuz e-ticaret süreçleri sağlamak için doğru iş modelleri geliştiriyorlar. Bu alandaki isimlerin deneyimlerini, gözlemlerini ve öngörülerini paylaştığı etkinlikler, e-ticaret trendlerinin belirlenmesinde büyük bir rol oynuyor.

Pazarlama Türkiye, e-ticaret dünyasının stratejilerine ve trendlerine yakından bakacak yeni bir etkinliğe ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor.

E-Ticaret Zirvesi, 28 Kasım’da Çırağan Sarayı’nda sektör profesyonellerini bir araya getirecek.

Bu etkinlik, teknoloji girişimlerini, dijitalleşen şirketleri, B2B ve B2C şirketlerini, medya ve iş dünyasının değerli isimlerini, sektörde fark yaratanları, çeşitli markaları ve geleneksel perakendecileri bir araya getirerek sektördeki çeşitliliği ve zenginliği yansıtmayı hedefliyor. E-Ticaret Zirvesi, sektör profesyonelleri ve 250’den fazla katılımcının buluşacağı Çırağan Sarayı’nda düzenlenecek.

E-Ticaret Zirvesi Konuşmacıları: Sektörün Önde Gelen İsimleri

Etkinliğe Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden +20 C-level konuşmacı katılacak. Bu etkinlik, e-ticaret şirketlerinin dijital dönüşüm süreçlerine ışık tutacak ve sektörün geleceği, dijital dönüşüm süreçleri ve bu süreçleri etkileyen faktörler hakkında geniş bir perspektif sunacak.

E-Ticaretin Geleceği ve 2024 Tahminleri

E-ticaret yatırımları, sektörün sürdürülebilirliği ve yakalanan ivmenin korunması adına uygulanan organizasyon planları da etkinlikte tartışılacak. E-Ticaret Zirvesi, Yandex Ads ve DeepDeets’in destek sponsorluğunda gerçekleşecek. Sağlık sponsorluğunu ise Memorial üstlenecek.

E-Ticaret Zirvesi’ne çevrimiçi ve fiziksel olarak katılım sağlanabilecek. Katılım için Pazarlama Türkiye’nin E-Ticaret Zirvesi sayfası üzerinden kayıt oluşturmak gerekiyor.

Bu Gelişmeyi Beğendiniz Mi?

Nissan, içerik yaratıcıları ve sanatseverler için tasarlanan Nissan Hyper Punk konseptini tanıttı

Sosyal mühendislik saldırılarına karşı alınması gereken önlemler